Vision for Roklubben Skjold

Roklubben Skjold er en roklub med fokus på bredden og plads til alle med lyst og fysik til roning. Vi vil være Østerbros foretrukne roklub, der er aktiv året rundt.

Mission
Vi vil være:

• En klub, der tilbyder kvalificeret træning – fra lettere motionsroning til temporoning med høj intensitet – i robåd og kajak.
  • Et fællesskab, der tør kaste sig ud i noget nyt.
  • En klub med klare strategier for at tiltrække og fastholde nye medlemmer.
  • En klub der bygger på medlemmernes lyst til at være med til at forme klubben.
  • En klub, der tilbyder tidssvarende faciliteter, et bredt udvalg af bådtyper samt et sommerhus i Nivå, der benyttes hele året.
  • En klub med mange sociale arrangementer, herunder stævner, langture i naturskønne omgivelser samt fællesspisning og festlige traditioner.
  • En klub, der kan rumme hele familien med træning fra 12-99 år på alle niveauer til vands og på land.
  • En klub, der har en åben dialog, klar kommunikation og lettilgængelig information i og uden for klubben.

Strategi:

• Uddannede/kvalificerede instruktører.
  • Kommunikation.
  • Klubben bygger på medlemmernes deltagelse i både sport og drift.