Ungdomsroning

Ungdomsafdelingen i Roklubben Skjold mødes fast hver tirsdag og torsdag kl. 17 hele sommerperioden, fra start april til slut oktober, til rotræning. Vores to trænere, Ask og Jonathan, sørger for en effektiv og sjov træning der passer til lige præcis det DU vil med roning.

Tilsvarende arrangeres der fælles ungdomstræning af Ask og Jonathan i vinterperioden, og der er også mulighed for at deltage i roklubbens mange andre vinteraktiviteter, heriblandt svømning og cirkeltræning.

Meget mere end roning

Selvom vi elsker at ro i roklubben Skjolds ungdomsafdeling er det ikke det eneste vi laver, da vi også har stort fokus på socialt samvær, både på vandet og i land. Blandt andet vil der i løbet af året være flere overnatninger med film og hygge både i klubben og vores sommerhus i Nivå. Før har vi også været på skiferie i Val D’isere, roture til andre roklubber og ro/turist tur til Berlin samt vandre- og cykelture til vores sommerhus i Nivå. Der er altid fuldt fokus på hyggen når vi er afsted, og det er altid en god oplevelse.

Sommerroskole

Hvert år i første i uge af sommerferien, har vi i Roklubben Skjolds ungdomsafdeling tradition for at afholde en sommerroskole. Det bliver 5 fede dage, med roning, badning og hygge samt massere af sjove aktiviteter. Kom med ned og få styr på den basale roteknik og få en god og hyggelig start på din sommerferie. Sommerroskolen foregår fra 9-15 fra mandag d. 26 til fredag d. 30 juni. Et foreløbigt program, samt tilmeldingsformular er at finde herunder.

Prisen for sommerroskolen er 450kr og dækker over snacks, transport og mad på den overnatning vi har i vores sommerhus i Nivå.

Læs mere her.

Man er altid velkommen til at komme ned og sige hej, og prøve at være med og se om ungdomsafdelingen i Skjold er noget for én. Husk blot tøj til at bevæge sig i, skiftetøj, håndklæde og drikkedunk.

Vores adresse er Strandvænget 51 og du er velkommen både tirsdage og torsdage omklædt senest 17:00.

Ask og Jonathan, ungdomstrænere i Roklubben Skjold

Hvis du er interesseret i at høre mere, så kontakt os på uro@roklubbenskjold.dk