Seniorroning

BLIV SENIOR-ROER I SKJOLD

Har du lyst til at lære at ro – eller måske genopfriske tidligere erhvervede ro-kundskaber?

Er du fyldt 60? Kan du svømme 300 meter og har lyst til at vedligeholde og styrke din krop?

Seniorerne ror hver mandag og onsdag kl. 10 i sommerhalvåret i to- og fire-åres robåde. Der er mulighed for både ”almindelig motionsroning” og ”sved på panden roning”. Om onsdagen spiser vi en hyggelig fælles frokost, når vi igen er hjemme.

Du skal gennemgå klubbens instruktion i roning og får en masse jævnaldrende venner samt selvfølgelig mulighed for at deltage i alle klubbens øvrige fælles arrangementer.

Seniorgruppen arrangerer f.eks. besøg i andre roklubber og genbesøg af samme, men også weekend- og ferieroture til ind- og udland samt ture til klubbens sommerhus.

I vinterhalvåret fortsætter vi både mandag og onsdag kl.10 med gymnastik, rospinning og fælles frokost.

For det samme kontingent kan du også deltage i samtlige af klubbens øvrige vinteraktiviteter. F.eks. svømning, gymnastik, pilates, cirkeltræning, rospinning, træningslokale og vinterbadning.

Du skal ikke melde dig til et fast hold, men kommer når du har lyst og tid.

Har du lyst til at høre mere, så mød gerne op i Skjolds klubhus onsdag mellem 12 og 13, men send allerhelst en mail til senior@roklubbenskjold.dk – så vender vi tilbage og aftaler en præcis tid med dig for en personlig fremvisning.