VENTELISTE – Skjold afholder IPP2 havkajakkursus 20.-21. april 2024

I weekenden den 20.-21. april 2024 afholder Skjold IPP2 certificering til havkajak. Der er kun plads til seks til otte deltagere, så tilmeld dig hellere i dag end i morgen.

Roklubben Skjold er en traditionsrig klub med medlemmer fra stort set alle aldersgrupper. Udover havkajakker har vi turkajakker, inriggere (robåde), kaproningsbåde og coastalbåde, så vi har altid en båd, der passer til vejret, uanset om der er fladt vand eller høje bølger.

Hvis du gerne vil vide mere om kurset eller Roklubben Skjold, så skriv til kajakchef Steffen Lundstrøm på kajakchef@roklubbenskjold.dk.

Kurset koster kun 1.000 kr. og kræver desuden svømmebevis (800 m) samt indmeldelse i roklubben. Bemærk, at nye medlemmer kun betaler halvt kontingent i hele 2024, når man samtidig tilmelder sig kurset. Læs mere under Bliv medlem og Indmeldelse på Skjolds hjemmeside.

TILMELDING SKAL SKE SENEST DEN 7. APRIL 2024.

Kajakchef Steffen Lundstrøm og instruktør Carsten R. Rohde

Uddrag fra Dansk Kano og Kajak Forbunds hjemmeside:

»Har du nogensinde ønsket at udforske naturen på en ny og spændende måde? Havkajakken giver dig mulighed for netop det – at glide gennem vandet en stille aften og komme tæt på dyrelivet på en helt unik måde. Havkajakroning kan både være en udfordrende og sjov aktivitet, der kan tilpasses forskellige færdighedsniveauer. Det kan give dig en følelse af frihed og uafhængighed, samtidig med at du får motion og træner kroppen. Det kan også være en kilde til ro og afslapning, og samtidig være en social aktivitet, som du kan dele med venner og familie. Gennem havkajakroning kan du udfordre dig selv og udvikle dine færdigheder, mens du skaber minder og oplever nye eventyr. Er du klar til at give det en chance?«